operacion puerto..

Posted: Monday, July 3, 2006 in General

wa kecewa, sedih & confuse.. kat spain pihak berkuasa dah exposed doping scandal ni.. lebih kurang 200 athletes terlibat.. yg lebih mengecewakan ialah many of them cyclists. wa tak paham.. why?? sesiapa kat luar sana yg paham tolong kasi wa paham sikit.. terdesak sangat ke nak menang.. kalau tak jadi champion kena hukum bunuh ke? kalau dah ramai cyclist yg pakai epo or ubat or dadah terlarang ni, so semua jadi power.. so sapa yg nak jadi champion kalau semua dah power?? for the record.. lance never failed a doping test.. lance menang 7 kali ltdf.. so, sendiri mau ingat laaa..

latest news..

ullrich, basso risk four years – life-long ban for hamilton?

38 pages of circumstantial evidance

tour de france stripped of three top riders

ullrich, sevilla and pevenage suspended.. the list gets longer

kasi malu org kampung je.. phuiii..

Comments
  1. Aini says:

    bacin,

    lu jer la masuk ltdf.. baru omputeh semua lari…

    sbb lu bacin HAHAHHAHAHAH😛
    lawak bangang waktu petang

  2. Bai, gua rasa kalau kita bantai pil epo makan cam ulam ngan nasik hari pon, belum tentu boleh layak masuk tour de france tu. So baik kita layan nasik lemak je, lagi sedap. Lagi pon nanti nak kena bakar banyak lemak masa PD Tri tu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s