tolong nyanyi sikit..

Posted: Friday, September 22, 2006 in General

pecinta wanita – irwansyah (ost heart)

ku temukan dlm pencarian
cinta sejati utk hidupku
kurang lebih yg seperti dia
ku harap dlm cintaku

ku tak mau menjanjikannya
pasti bahagia bila denganku
biar dia rasakan sendiri
betapa gilanya cintaku

chorus:
aku memang pencinta wanita
namun ku bukan buaya
yg setia pada seribu gadis
ku hanya mencintai dia

aku memang pencinta wanita
yg lembut seperti dia
ini saat ku akhiri semua
pencarian dalam hidup
cintaku ternyata aku mau hanya dia

ku tak mau menjanjikannya
pasti bahagia bila denganku
biar dia rasakan sendiri
betapa gilanya cintaku

ulang chorus

kamu memang pecinta wanita
namun kau bukan buaya
yg setia pada seribu gadis
kau hanya mencintai aku

ulang chorus

pecinta wanita
mencintai dia
hanyalah dia

Click PLAY to listen.

Advertisements
Comments
  1. Amir says:

    Ni macam menyesal tak pi karaoke hari tu je.. Haha, padan muka, sombong lagi..

  2. soulof99 says:

    Irwan syah? Siapa tu? TAk pernah dgr le artis ni.. :O

  3. bacin says:

    amir : hahaha.. maybe next time. but make sure extra kan 1 hr.. bukan apa – takut korang tak dapat pegang mic je nanti hihihi..

    soulof99 : wa pun tak kenal daa.. indon mari.. lagu dlm citer heart. lagu agak catchy.. gampang dicerna & enak didenger.. layannn..

  4. Aini says:

    Bac, aku mau cilok ini lagu from lifelogger kau, buleh??

    BTW Irwansyah cakep banget deh… asik asik..

  5. jaja says:

    saya mau lagu ini satuuu! canne nak download yea? 😀

  6. kapchai carbon says:

    cehhhh sentimental cinton kau ye… patutla masa kayuh panjat genting perez ari tu kau nangis, sentap la tu konon…. ptuiiiiii

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s