pcc presidential ride 2006

Posted: Monday, November 20, 2006 in General

ramai gilaaa.. 600++ rider join the 60km mtb ride semalam. wa habiskan dlm masa +/- 7 jam.. rider paling awal pun buat dlm masa +/- 5 jam. off-road lain beb.. tak sama dgn kayuh roadbike. if roadbike 60km +/- 2hrs aje.

ros & steph memang laju beb.. kejab wa kat atas dia orang.. kejab dia org kat atas wa opss.. silap!! sekejab wa kat depan dia org.. kejab dia org kat depan wa.. tapi selalunya dia org berdua ni memang selalu kat depan hihihi.. masa downhill kat dlm hutan tu pun wa tgk dia org ni memang skill full.

to be continue.. *aduhhh.. badan sakit2 daaa..*

Comments
  1. azhar says:

    oi baring ramai2 ni lain mcm je!!!!

  2. z says:

    jantan karbaret!!!!!

  3. Jamil says:

    …tangan atas bahu lagi … emmm….

  4. toing says:

    aku rasa itu bukan tangan steph… tangan pomen belakang tayar tur…mustahil²…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s