Malaysia International Fireworks Competition

Posted: Thursday, August 23, 2007 in General

sempena cuti sekolah ni wa pun cuti gak.. lepas penat berkebun dgn anak2 waktu siang, kita org gi tgk bunga api lak memalam kat Putrajaya sambil picnic mkn McD hihihi..

perghhhh.. 20min tgk bunga api puasss ooo.. smlm giliran team australia. bukan selalu dapat tgk benda2 mcm ni. tak silap wa ada lagi 6 show.. gi la tgk kat MIFC for more info.

Advertisements
Comments
  1. Aini says:

    alamak .. bunga api kau lagi cantik dari aku punya.. kau buat port kat mana ni?

  2. bacin says:

    aini : boulevard.. tempat kita run la.. kan terus nampak PICC. parking pun senang.. tak payah jalan jejauh. kau punya port tu mcm jauh je.

  3. Faie says:

    Nko berkebun? Tanam apa, ye?? 😛

  4. bacin says:

    faie : mcm2 ada.. kacang panjang, cili api, pucuk manis dan lain2 lagi.. rambutan, pulasan & mangis pun ada. durian sori – tak ada hihihi..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s