1st day posa

Posted: Thursday, September 13, 2007 in General

wa tahu wa akan cepat bosan kalau tak dapat makan. so, ari ni wa bawak kamera wa yg comel, tampan lagi bergaya ni ke opis hihihi.. bila boring boleh la wa buat experiment.

meja jiran sebelah..

phone kat meja wa.. ext no. tak pernah nak ingat

keyboard ni wa guna dari tahun 1994.. yg lain agak baru

macam2 adaaa..

alamakkk.. tray dah nak penuh

Comments
  1. Faie says:

    Eh? Camera baruuuuuuu keeeeeee?:mrgreen:

  2. ishsal says:

    artis le kome ni! powerman nanti bawak dan gunakan lah😀

  3. Faie says:

    Ohhh, camera Sony hang. Uh, bila lah kita nak beli DSLR nih, eh??

  4. bacin says:

    faie : buat masa ni D80 dlm kepala.. entah bila tak tahu :p

    ishsal : nak race ke nak gi amik gambor hihihi..

  5. Aini says:

    macam dah gian jer hahahhaha!

  6. stupe says:

    bacin…you showing off your photography skiills?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s