1 Syawal 1428 Hijriah

Posted: Friday, October 12, 2007 in General

Comments
  1. princessren says:

    selamat hari raya to bacin and family. Semoga semua nya selamat dari segi makan, mengamalkan ibadah, selamat sampai dan balik dan segala-galanya. Amin🙂

    pantun raya triathlon i got from azman:

    Superstar nama nya bacin,
    selamat hari raya, maaf zahir dan batin…

    hahahahah.. aku tak terpikir pun nama ko rhymes with batin.. hehe

  2. shawal says:

    Selamat Hari Raya Tuan…

  3. jeff says:

    bro .. salam aidil fitri 1428 H. maaf kan saya apa2 salah silap tertulis terkutuk.

    fuyo .. perpel vs yelo la tahun ni ekeke

  4. bacin says:

    princessren : thanks mary. hahaha.. dgn azman mcm2 kau boleh blajar tau. dia terel benda “dalam2” ni hihih..

    jeff : sama lah kita bermaaf maaf ye.. perpel vs yelo tu gambar tahun lepas.. tahun ni semua hijau🙂

    syawal : selamat ari raya

  5. cai lin says:

    ee…anak bacin cutenya..hahah
    selamat hari raya bacin..!!maaf zahir dan batin..

  6. bacin says:

    cailin : cute mcm bapak dia kan? hahaha..

  7. SaifulKodi says:

    Koboi pun sambut raye ker?haha..Selamat hari Rayer…Salah silap harap di maapkan..

  8. azhar says:

    abak ko mcm nakal je….hihihihi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s