Archive for Wednesday, June 4, 2008

citer banyak pun tak guna… hati panasss beb

Posted: Wednesday, June 4, 2008 in General

harga minyak naik !#$%^&* $2.70. gilaaa.. $1.95 naik sampai $2.70

kalau jalan tak sesak wa tak brapa kisah bai.. dah la harga minyak mcm *&^%$# jalan pulak sesak gila pagi & petang. pastu kena bayar tol pulak tu.. hati panasss beb.

lepas ni harga barang pulak for sure melambung aduhhh..

wa tak paham la – sepatutnya kerajaan menyenangkan kehidupan rakyat & tidak membebankan rakyat. GLC dapat untung sikit tak apa la janji faedahnya dinikmati rakyat. janji ada untung sudah la, bukan tak untung. kerajaan sepatutnya kena usaha & susah sikit demi rakyat. bila rakyat happy nanti rakyat undi lu lagi.

tapi wa tengok mcm terbalik la pulak – biar kerajaan senang, biar GLC untung besar. rakyat kena susah.. rakyat kena berkorban utk kerajaan. emmm.. tu pasal la wa rasa ramai yg nak kan kuasa. bila memerintah dah tentu senang.. mcm tu ke??

harga minyak lu kasi naik.. harga kereta lu tak mau kasi turun ke??

harga minyak lu mau banding dgn negara2 lain.. harga kereta & harga barang2 yg lain lu tak mau buat perbandingan pulak!!

err.. harga basikal tak mau revise ke?? reduce 50% ke?? wa minat kat R3 & Colnago CLX.. dua2 kaler putih. perghhhh.. lawa gila beb 🙂

gaji wa & kengkawan yg lain tu lu tak mau buat perbandingan dgn negara2 lain ke?? lu lain laaa.. aduhhh.. hati panas ni, citer banyak pun tak guna bai.

siap la korang.. korang ada lebih kurang 4thn lagi ukt memerintah. kalau lu org tak bikin apa2 yg patut, memang confirm la lu org akan kalah teruk next election.