apa nak jadi dgn m’sia ni???

Posted: Sunday, July 6, 2008 in General

emmm.. makin comel si Rossa ni

running – ada improvement this week.. manage to add more mileage. hope next week boleh add another 10% or more. speed – a different story.

cycling – maintain.. mcm biasa once a week long ride but this week not long enough. plan huru hara.. boleh bertukar sekelip mata hihihi.. sampai dah start kayuh pun boleh tukar route lagi arghhh.. janji kayuhhh..

swim – ???

apa nak jadi dgn m’sia ni??? semua pemimpin bermasalah.. scandal sana sini. tipu sana.. tipu sini. yg mana satu betul pun wa dah tak tau.

tak kira la pihak kerajaan or pembangkang – yg pasti semua pemimpin yg ada scandal tak layak utk memimpin. memalukan & menghabiskan duit rakyat aje. so apa lagi tunggu?? sendiri mau ingat laaa..

tak payah la dok buat press conference aje.. kalau lu tau lu tak salah – apa lu nak takut. jgn la kalut.. jgn la panic. masuk mahkamah la.. bagi keterangan & biar undang2 yg tentukan. kalau mahkamah kata lu tak salah – ok la.

lagi satu ni – Akuan Bersumpah. perghhh.. skg ni ramai yg berani bersumpah-sumpah. kalau ada bukti, lu kasi bukti laaa.. setakat sumpah sana, sumpah sini tapi tak ada bukti pun tak guna beb, sampai bila pun citer tak habis2.

skg wa tgk org2 politik kat m’sia ni mcm org bodoh.. dah tak ada isu lain ke? dok seronok nak menjatuhkan org lain.. dok serang peribadi org lain.. dok mengaibkan org lain.. hentam sana.. hentam sini. buang masa aje la.

rakyat undi korang sebab nak korang buat kerja.. selesaikan masalah rakyat. bukan kasi susah rakyat. kalau tak nak buat kerja – letak jawatan.

org2 politik ni dah tak ingat kat rakyat ke?? dia org tak tau ke rakyat skg mula rasa tak selesa sebab harga minyak & harga barang2 semua dah naik.

rakyat semua dah BOSAN dgn korang tau tak!!

Comments
  1. sebab kita pilih org politik dari kalangan org kaya raya.. org senang tu pasal lah.. lagi satu ahh akur asa cam ko gak.. politikus kita ni jenis haprak semua nya.. jenis kedarah duit rakyt dan senang kan poket sendiri rakyat bior je menderita..

    mana dia orang dapat duit milion2 eh? ni dah awal2 dia orang melobi sana sini pasal nak jadi tok wakil.. kalau tak ada duit mana boleh pergi sana sini eh? tu pasal susah nak cari pemimpin yg berjiwa rakyat yang memenuhi kriteria pemimpin sekarang ni ramai pemimpin sampah tak kira dari pembangkang or kerajaan….. depa tu sama2 je masuk sana sini lompat sana sini……. pergi mamposs lah ngan dia orang ni.. itu je dah tak tahan dah aku nengok dia orang ni

  2. stupe says:

    bacin..ko buat secret training!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s